Dé oplossing voor abortus na verkrachting?
Moderator: Moderators
Religieus wetboek:
Artikel 1: het is altijd de schuld van de vrouw
Artikel 2: indien de vrouw geen schuld heeft, treedt Artikel 1 in werking.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
-
Atheist_1984
- Ervaren pen
Dus ik kan elke vrouw gaan verkrachten want ze krijgt er toch altijd de schuld van.......Kitty schreef:Religieus wetboek:
Dude, sick
Exodus 12
[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
[29] Midden in de nacht doodde de HEER alle eerstgeborenen in Egypte, van de eerstgeborene van de farao, zijn troonopvolger, tot de eerstgeborene van de gevangene, en ook al het eerstgeboren vee.
- Sebastiaan
- Bevlogen
Inderdaad, er je mag er als moslim man ook nog een onkostenvergoeding voor je sperma donatie bij vragen.Atheist_1984 schreef: Dus ik kan elke vrouw gaan verkrachten want ze krijgt er toch altijd de schuld van.......
En dat noemt zichzelf moreel superieur aan het westen
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Ik durf ook nog wel verder te gaan.
Is het niet een vrouw die de verkrachter op de wereld heeft gezet in de eerst plaats. Uiteraard heefd de bijbel gelijk. Eva heeft als eerste vrouw de zonde in de wereld gebracht. Dat de slang hierbij gezien kan worden als een fallussymbool doet daar niets aan af maar bewijst eens te meer de sexueel labiele aard van de vrouw.
Natuurlijk moet de vrouw aan de man onderworpen worden en welk middel is daar beter voor geschikt dan een verkrachting af en toe. Liefst binnen het huwelijk natuurlijk maar als het niet anders kan ook daarbuiten.
Nu ik rechtgepraat heb wat krom is stop ik een paar bananen in mijn oren om verderfelijk feministische geluiden buiten te houden zodat ik in alle rust de wijsheid van de HEERE kan loven.
Amen
Is het niet een vrouw die de verkrachter op de wereld heeft gezet in de eerst plaats. Uiteraard heefd de bijbel gelijk. Eva heeft als eerste vrouw de zonde in de wereld gebracht. Dat de slang hierbij gezien kan worden als een fallussymbool doet daar niets aan af maar bewijst eens te meer de sexueel labiele aard van de vrouw.
Natuurlijk moet de vrouw aan de man onderworpen worden en welk middel is daar beter voor geschikt dan een verkrachting af en toe. Liefst binnen het huwelijk natuurlijk maar als het niet anders kan ook daarbuiten.
Nu ik rechtgepraat heb wat krom is stop ik een paar bananen in mijn oren om verderfelijk feministische geluiden buiten te houden zodat ik in alle rust de wijsheid van de HEERE kan loven.
Amen
Laatst gewijzigd door Marinus op 31 jul 2007 15:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Jonathan Rauch: (apatheism is) "a disinclination to care all that much about one's own religion and even a stronger disinclination to care about other people's"
- space_oddity
- Banned
Dit staat nergens in de Boeken...Sebastiaan schreef:
Juist Ja, heb je als vrouw net een verkrachting meegemaakt, krijg je te horen dat God de verkrachtig "Geplant" had en je hem dankbaar moet zijn
Zeker van een billbaord uit Alabama ofzo..
Uiterst zinvol discussie-verloop.. gelukkig zijn jullie alwetend dus wijzer worden is ook achterhaald..
Laatst gewijzigd door space_oddity op 31 jul 2007 14:56, 2 keer totaal gewijzigd.
"Stel je zelf bloot aan je diepste angst; En daarna, heeft angst geen macht meer; En de angst voor vrijheid slinkt en verdwijnt; Je bent vrij."
Jim Morrison
Jim Morrison
- Sebastiaan
- Bevlogen
60e Rule of Acquisition - Keep your lies consistentspace_oddity schreef:Dit staat nergens in de Boeken...
The Unwritten Rule of Acquisition - When no appropriate Rule applies, make one up!
De wereld is zoveel logischer en makkelijker te begrijpen zonder god dan met, dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
- space_oddity
- Banned
Bron?Sebastiaan schreef:60e Rule of Acquisition - Keep your lies consistentspace_oddity schreef:Dit staat nergens in de Boeken...
The Unwritten Rule of Acquisition - When no appropriate Rule applies, make one up!
"Stel je zelf bloot aan je diepste angst; En daarna, heeft angst geen macht meer; En de angst voor vrijheid slinkt en verdwijnt; Je bent vrij."
Jim Morrison
Jim Morrison
- collegavanerik
- Superposter
zooo kinderachtig, die avatar.botjes schreef:wellicht past sebas deze regels zelf toe?space_oddity schreef:Bron?

Hebr 6: 5 wie het weldadig woord van God en de kracht van de komende wereld ervaren heeft 6 en vervolgens afvallig is geworden, kan onmogelijk een tweede maal worden bekeerd.
Als er een almachtige god bestaat, dan is hij een sadist.
I got flicked by botjes! This calls for drastic measures
Ontopic:
@ Marinus,
Eerst was er Lilith :P ken je geschiedenis! Toen heeft de katholieke kerk lilith weg-geëdit met voor-middeleeuwse tipex.
Daarnaast is het scheppingsverhaal inconsistent... Hoe kan iemand beslissingen nemen zonder kennis van goed en kwaad? Die hadden ze pas ná het eten van de vrucht. Adam en Eva (nadat lilith ongehoorzaam was en vervolgens door god de nek is omgedraaid) kwamen dus in een soort van 'voide' tussen alleen op impuls kunnen handelen en keuze's maken volgens een vrije wil zonder kennis van goed en kwaad.
Menig christen zal dit verdedigen met het argument "Als het verhaal niet klopt, waarom staat het dan in de bijbel?' of een nog meer intelligente opmerking in dezelfde trant waarvan ik altijd stijl achterover sla "Als het verhaal niet klopt, waarom liet God het dan zo gebeuren?".
Ontopic:
@ Marinus,
Eerst was er Lilith :P ken je geschiedenis! Toen heeft de katholieke kerk lilith weg-geëdit met voor-middeleeuwse tipex.
Daarnaast is het scheppingsverhaal inconsistent... Hoe kan iemand beslissingen nemen zonder kennis van goed en kwaad? Die hadden ze pas ná het eten van de vrucht. Adam en Eva (nadat lilith ongehoorzaam was en vervolgens door god de nek is omgedraaid) kwamen dus in een soort van 'voide' tussen alleen op impuls kunnen handelen en keuze's maken volgens een vrije wil zonder kennis van goed en kwaad.
Menig christen zal dit verdedigen met het argument "Als het verhaal niet klopt, waarom staat het dan in de bijbel?' of een nog meer intelligente opmerking in dezelfde trant waarvan ik altijd stijl achterover sla "Als het verhaal niet klopt, waarom liet God het dan zo gebeuren?".
Het lijkt op de kettingreactie v.d. A-bomKevin schreef:Nu vraag ik me af... Zien die USE-psychopaten/gelovigen met een zwaar psychische aandoening, deze redenatie als een vrijbrief om hun sexuele lusten te gaan botvieren op vrouwen? Aangezien het toch gebasseerd is op 'de wil van God' en ze door 'zondig' te zijn, zo hun God kunnen behagen/ze verifiëren zich zo aan het beeld 'zondig' te zijn en hebben daardoor nóg meer hun God nodig voor vergeving...
- windsurfer
- Diehard
Dit soort posts kunnen als behoorlijk negatief beleefd worden door gelovige mensen, Kitty. Ik merk dat ik mij zelf er ook aan erger, het is veroordelend en je bereikt er niets mee behalve dat je het topic stil legt, zie de ombuiging die het veroorzaakt in de reacties.Kitty schreef:Religieus wetboek:
"keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out"
Je mist het sarcasme dat hier acher zit?windsurfer schreef:Dit soort posts kunnen als behoorlijk negatief beleefd worden door gelovige mensen, Kitty. Ik merk dat ik mij zelf er ook aan erger, het is veroordelend en je bereikt er niets mee behalve dat je het topic stil legt, zie de ombuiging die het veroorzaakt in de reacties.Kitty schreef:Religieus wetboek:
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
- windsurfer
- Diehard
Juist niet, vandaar mijn reactie.Kitty schreef:Je mist het sarcasme dat hier acher zit?windsurfer schreef:Dit soort posts kunnen als behoorlijk negatief beleefd worden door gelovige mensen, Kitty. Ik merk dat ik mij zelf er ook aan erger, het is veroordelend en je bereikt er niets mee behalve dat je het topic stil legt, zie de ombuiging die het veroorzaakt in de reacties.Kitty schreef:Religieus wetboek:
"keeping an open mind is a virtue, but not so open that your brains fall out"