Zeitgeist, 911 Mysteries, Fahrenheit 911

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

wahlers
Bevlogen

Bericht door wahlers »

Appelflap,

...en nog 10.000 andere potentiële doelen waaruit te kiezen valt!
Maar deze doelen zijn niet gekozen! En dit was het punt ook niet!
Een punt was wel waarom er geen kerncentrale is gekozen! En het is logisch dat dit niet gekozen is!
Het punt was en is of de wel gekozen doelen logische doelen waren! En dit waren wel logische doelen.

MvG, Wim Ahelrs.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not certain about the universe. (Albert Einstein, 1879-1955)
Pointer
Forum fan

Bericht door Pointer »

wahlers schreef: Pointer,
Je hebt nog steeds geen getal genoemd, cijfers dus, over hoeveel mensen er minimaal in het complot moet hebben gezeten om deze aanslag volgens één van jouw varianten van complottheoriën uit te voeren.
Dit is natuurlijk een zwakte bod! Zeker omdat jij van elk detail beweerd dat er een persoon achter zat dat het moet hebben uitgevoerd. Kun je niet tellen?
Maar goed!
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 3803#93803
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 3805#93805
http://www.freethinker.nl/forum/viewtop ... 3809#93809
wahlers schreef:Maar goed! kerncentrales dan! Om een nucleaire ramp te veroorzaken moet je precies de ronde koepel raken van de kerncentrale. En dan ook nog eens met maximale snelheid! Dit is een uitermate klein doel en dit zou voor een ervaren piloot al een hele opgave zijn om dit met maximale snelheid te raken. Met de minste stuurcorrectie zit je er met meer dan 900 km/u zo 10 meter naast. En 10 meter er naast betekent dat je op de koepel afketst en er blijven dan hooguit een paar krasjes over.
Het gaat hier niet om het schaalmodel maar om de échte centrales op Indian Point. Kijk, het schaapmodel kun je ook met een hamer stukslaan maar bij Indian Point maakt een afwijking van 10m niks uit en de centrales kunnen zo'n impasct niet doorstaan.
wahlers schreef:En de reden?

En de reden is dat de gewapende koepel van een westerse kerncentrale juist zo gebouwd is dat hij juist weerstand kan bieden tegen een directe botsing met een lijntoestel!
kletskoek! Het merendeel der Amerikaanse centrales is zeer kwetsbaar.
Afbeelding
http://en.wikipedia.org/wiki/Indian_Poi ... nd_history
wahlers schreef:Conclusie!
Ik kap de quote hier af, want het wordt wat gênant. Wie het nog eens lezen wil, leest het origineel maar.
New York metropolitan newspapers reported on September 11, that American Airlines Flight 11 flew almost exactly over the Indian Point Energy Center en route to and no more than eight minutes from the World Trade Center. Mohamed Atta (one of the 9/11 hijackers/plotters) had considered nuclear facilities for targeting in a terrorist attack.[10] Entergy says it is prepared for a terrorist attack, and demonstrated that a large airliner crash into the containment building would not cause reactor damage.[citation needed]
Former FEMA director James Lee Witt said that Indian Point's emergency plan does "not consider the possibilities of a terrorist-caused event," emphasizing that an evacuation in the event of an attack would be impossible given the area's congested roads and population density.[11] In 2003, Directors of the Federal Emergency Management Agency (FEMA) Michael D. Brown and Joe Allbaugh certified the plant for operation and approved the evacuation plan. FEMA recently re-approved the evacuation plan for Indian Point, although the environmental activist group Riverkeeper contends that local residents and first responders question its effectiveness. Riverkeeper has lobbied more than 400 politicians (including 11 members of Congress), 500 local businesses, and over 200 police officers, firefighters, bus drivers, school teachers, and hospital workers, to call for the plant's closure, criticizing, among other things, its allegedly unworkable emergency plan. On May 30th 2007, the Pilgrim Nuclear Generating Station in Plymouth, Mass., another plant owned and operated by the Entergy Corporation,
wahlers schreef:Mijn scenario is heel wat aannemelijker dan jouw scenario!
Het bevat bovendien NUL tegenstrijdigheden!
En het is uitvoerbaar met een minimum aantal personen!
Dit alles los van de vele, vele, vele, vele, vele bewijzen uit vele, vele, vele, vele, vele landen van vele, vele, vele, vele, vele verifieerbare bronnen dat het inderdaad zo gegaan is zoals hierboven geschetst.
O? :shock:
8:39 a.m. American Airlines Flight 11 flies directly over the number one terrorist target in the United States, Indian Point nuclear power stations. Indian Point has 3 nuclear power stations (1 is offline and the other 2 have been online since 1973 and 1976), which are only 24 miles north of New York City.
If American Airlines Flight 11 hits Indian Point correctly in any of three different ways, they could have caused a meltdown and a release of vast amounts of radiation. There are also a cumulative 65 operating years worth of highly radioactive waste stored at Indian Point. Casualities could possibly be upwards of 20 million people prematurely dieing from radiation poisoning. The whole northeast corridor from New York City to Boston would instantly become a wasteland for thousands of years.
Why did American Airlines Flight 11 jeopardize their mission by flying another 7 plus minutes (when they could and should have been intercepted by the USAF) down the Hudson River to hit the WTC between the 94th and 98th floors where they ended up "only" killing less than 3,000 people when they could have hit their enemies’ number one target?
The mastermind behind these "terrorists" hijackers would have soon figured out their best and only shot against the strongest military foe in the world would have been to hit them first and hit them as hard as you can. Why didn't they hit Indian Point?
If the terrorists were targeting the WTC, don't you think they would have waited until around 11:00 when these buildings were full with 50,000 plus people? And of course, to cause the most deaths and destruction isn't it elementary to strike these buildings as low as possible, which would have been around the 25th to 30th floors?
So, why did this well planned "terrorist" attack kill only 3,000 people when they could have easily killed ten times that many? This reasoning also goes along with the Pentagon attack. Why was the Pentagon hit on the so-called "peaceful" west side which was mostly under construction as opposed to the command center east side of the Pentagon?
If one plane didn't do the job at Indian Point, two planes most definitely would have done the job. United Airlines Flight 175 flew very close to Indian Point; it was literally within a couple of minutes flying time.
http://www.attackonamerica.net/jetcould ... admits.htm
wahlers schreef:Dan even een ander probleem!
Ik weet niet meer wie het gezegd heeft maar het was een uiterst scherpzinnige opmerking en vaststelling!
Beantwoord even de volgende observatie:
  • "Dus een geheime elite zocht een reden om het midden-oosten aan te vallen vanwege olie en andere politiek en/of financiële belangen! In elk van jouw scenario's is de overheid, en (volgens somige scenario's) zelfs Bush persoonlijk, bij betrokken! Deze elite was in staat om een enorme grootscheeps misdadig complot uit te voeren om het amerikaanse volk in een oorlog in het midden-oosten te lokken.
    Deze elite heeft ook beweerd dat er 'Weapons of Mass Destruction (WMD's) in Irak waren! Maar deze elite was niet in staat om zo iets eenvoudigs te doen als een biologische of chemisch laboratorium te droppen in Irak om hun groots opgezette misdadig complot kracht bij te zetten?"
Als er sprake is van een geheime elite, dan weet ik daar niets van, want ik behoor zelf niet tot een geheime elite. Wat is er geheim aan een elite, waarvan ik iets weet?
wahlers schreef:Jij kan nu niet anders dan ook toe te geven dat de bovenstaande paragraaf bevestigd dat elk van jouw complottheoriën die een grote betrokkenheid, scrupeloosheid en een 'bewezen' doorzettingsvermogen eisen van een machtige elite een onwaarschijnlijkheid heeft die de nul benaderd! En daarmee valt jouw hele complot theorie, elke variant daarvan, in duigen!
Een hoogst curieuze redenering en ervan uitgaande, dat de opstanding uit de dood van de verdachte moslims bewezen is en dermate alledaags, dat het eigenlijk geen gespreksonderwerp is, net als even een plasje doen. Waarom verzin je niet iets nieuws, iets anders dan een nieuw bijbelboek met wonderen, waar een verstandig mens niet in geloven kan?
wahlers schreef:...tenzij jij een verklaring en bewijs hebt die verklaard en bewijst waarom deze comploterende elite 'vergeten' is om op één of twee plaatsen even WMD's op Iraaks grondgebied te droppen!...Iets wat oneindig veel eenvoudiger is dan de uitermate complexe, en dus uiterst onwaarschijnlijke, complottheorie waarmee, volgens jou, de Twin Towers en het Pentagon mee aangevallen zijn...om nog maar te zwijgen over vlucht 93 (Shanksville).
Zoals ik hierboven gesteld heb, ben ik niet op de hoogte van geheime elites, maar als dat jouw interesse heeft, kan ik je als indleiding de volgende link aanbevelen van een elite die vroeger geheim was, maar waarover steeds meer in de openbaarheid gekomen is, met ledenlijsten en al.
http://en.wikipedia.org/wiki/Skull_and_Bones
Het gaat nu echter om de betrokkenheid van Al Qaeda c.q. Osama bin Laden.
Mijn stelling is, dat die er niets mee te maken heeft en daarin is Indian Point relevant en de omissie om vanuit een F16 een hele giffabiek in Irak te droppen iets minder, dacht ik.
Over flight UA93 - een Boeing 757-222 - kom ik nog uitgebreid aan het woord als dat aan de orde is. Interessante kwestie! Stay tuned!
Atli
Banned
Contacteer:

Bericht door Atli »

Misschien is de negeerstand het best?
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Verband Mohammed Atta en Osama bin Laden:
http://www.aljazeera.net/mritems/stream ... 6_1_12.wmv
Voor een transcriptie&Vertaling:
http://forums.marokko.nl/archive/index. ... 01878.html
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Pointer
Forum fan

Bericht door Pointer »

Theoloog schreef:En wat die linkjes van je betreft: die zien er indrukwekkend uit. Totdat je ze gaat lezen (iets wat jij duidelijk niet gedaan hebt, want in het eerste artikel valt reeds te lezen:)
The researchers found that on average one to four cell phone calls are typically made from every commercial flight in the northeast United States. Some of these calls are made during critical flight stages such as climb-out, or on final approach. This could cause accidents, the investigators report. http://www.cmu.edu/PR/releases06/060228_cellphone.html
Gemiddeld één tot vier telefoontjes op elke (!) commerciële vlucht in de VS, sommige (dus zeker niet alle) tijdens stijgen en landen.
Er wordt dus, volgens Pointers eigen bron, voortdurend gebeld op commerciële vliegtuigen in de VS. Iets wat volgens Pointer onmogelijk zou zijn.
Pointers valstrik werkt! :P :P :P
Een heel vliegtuig vol passagiers met allemaal een mobieltje bij zich en slechts één tot vier proberen daar gebruik van te maken! Als dat succes zou hebben, doet het navolgen. Of zitten er hoogstens vier passagiers in zo'n toestel en waarom bellen die dan niet vaker? Overigens, zou het tijdens dalen en oppstijgen enig succes kunnen hebben en verder niet. Dat zijn ook het meest gevaarlijke momenten.
Try & Die !
Pointer
Forum fan

Bericht door Pointer »

Sararje schreef:Verband Mohammed Atta en Osama bin Laden:
http://www.aljazeera.net/mritems/stream ... 6_1_12.wmv
Voor een transcriptie&Vertaling:
http://forums.marokko.nl/archive/index. ... 01878.html
Ik ontken het verband tussen Mohamed Atta en Al Qaeda niet en als er al geen direct verband te leggen zou zijn, dan is er toch een indirect verband. Atta had ook banden met de ISI, waarvoor hij één dag vóór 9/11 betaald kreeg.
Wat moet Atta, uit een welvarende familie en vrijgezel, met US$100.000 in het paradijs?
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Jij ontkende dat er een verband bestaat tussen Mohammed Atta, 9/11 en Osama bin Laden, wel dat is in die link aangetoond. Vervolgvragen over waarom Mo $100.000 heeft gekregen, zijn niet ter zake doende.
"De bijbel is net een spoorboekje van de NS, je kan er alle kanten mee op." - Fons Jansen
"Als er bij het dorp waar bergen bergen bergen bergen bergen, Bergen, bergen bergen bergen bergen bergen, bergen bergen bergen bergen bergen.". - Kees Torn
Pointer
Forum fan

Bericht door Pointer »

wahlers schreef:Appelflap,

...en nog 10.000 andere potentiële doelen waaruit te kiezen valt!
Maar deze doelen zijn niet gekozen! En dit was het punt ook niet!
Een punt was wel waarom er geen kerncentrale is gekozen! En het is logisch dat dit niet gekozen is!
Het punt was en is of de wel gekozen doelen logische doelen waren! En dit waren wel logische doelen.

MvG, Wim Ahelrs.
Dit is volkomen juist :!:
Pointer
Forum fan

Bericht door Pointer »

Atli schreef:Misschien is de negeerstand het best?
Dat is altijd het beste als je met de mond vol tanden staat.
Atli
Banned
Contacteer:

Bericht door Atli »

Of doodziek van het gezeik wordt van ene Pointer. En inderdaad, op een gegeven moment sta je dan met je mond vol tanden.

Overigens, nog bedankt voor het beantwoorden van de vragen hè, oplichtertje 8)
Pointer
Forum fan

Bericht door Pointer »

Sararje schreef:Jij ontkende dat er een verband bestaat tussen Mohammed Atta, 9/11 en Osama bin Laden, wel dat is in die link aangetoond. Vervolgvragen over waarom Mo $100.000 heeft gekregen, zijn niet ter zake doende.
Je moet 9/11 er even tussenuit halen, want mijn standpunt dat Osama bin Laden niets met 9/11 te maken heeft en daarvan ook niet wordt verdacht, is geheel overeenkomstig het standpunt van de Amerikaanse regering en justitie. Zie de links die ik daarover al in eerdere postings gegeven heb. Daarmee is die kwestie dus al bij voorbaat afgedaan, ware het niet, dat jullie onvoldoende vertrouwen blijken te hebben in de instanties die je op alle andere punten onvoorwaardelijk, kritiekloos en tegen iedere vorm van redelijkheid en gezond verstand in gelooft.
Pointer
Forum fan

Bericht door Pointer »

Atli schreef:Of doodziek van het gezeik wordt van ene Pointer. En inderdaad, op een gegeven moment sta je dan met je mond vol tanden.

Overigens, nog bedankt voor het beantwoorden van de vragen hè, oplichtertje 8)
Door mij een oplichtertje te noemen, omdat ik niet in de opstanding der doden geloof en ook niet in teleportatie in vlees en bloed, toon jij je een slecht verliezer.
Sararje
Superposter

Bericht door Sararje »

Pointer: lees ff letterlijk citaatje: "Wij waren met de operbevelhebber [ leider - van de kapers van 11 September ] Mohammed Atta ( Moge Allah genade met hem hebben )akkoord gegaan dat hij alle verrichtingen binnen 20 minuten zou moeten verwezenlijken vََrdat Bush er bericht van zou vernemen."
Elberfeld
Forum fan

Bericht door Elberfeld »

Even voor mijn beeldvorming:

Ik heb altijd wel lol in 11 september-discussies, maar ik zie dat deze discussie al 21 pagina's duurt.

Ik wil best meedoen, maar dan wil ik eerst weten of het zinvol om alle 21 eerdere pagina's te lezen.

En dan wil ik ook weten of iemand nog iets geleerd heeft van de andere partij, wat volgens hem/haar zijn of haar mening heeft kunnen veranderen.

Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben; ik heb namelijk er een hekel aan om steeds maar dezelfde grappen te moeten vertellen. :wink:
"Wie ben ik? Wat doe ik hier? Waar is mijn Roddelflop?"
Uit: "Donald Duck: Een geniale weddenschap"
Door Mau Heymans en Kirsten De Graaf
Pointer
Forum fan

Bericht door Pointer »

Sararje schreef:Pointer: lees ff letterlijk citaatje: "Wij waren met de operbevelhebber [ leider - van de kapers van 11 September ] Mohammed Atta ( Moge Allah genade met hem hebben )akkoord gegaan dat hij alle verrichtingen binnen 20 minuten zou moeten verwezenlijken vََrdat Bush er bericht van zou vernemen."
Ja, de bekende snorkende moslimretoriek. Is dat interessant of betrouwbaar, Sararje?
Dan prefereer ik deze
Before going to sleep, President Bush writes in his diary, “The Pearl Harbor of the 21st century took place today.… We think it’s Osama bin Laden.” [Washington Post, 1/27/2002]
En dat laatste, daar is de Opperbevelhebber der USA inmiddels op teruggekomen, althans, de in zijn naam opererende autoriteiten. Dat spreekt hij zelf niet uit, maar dat laat hij doen. Hij zal ook nooit zeggen: "there were no WMD's in Iraq and we knew that."
We doen er nog eentje: tijdstip 11/09/01 11:08 p.m.
It is reported that Attorney General Ashcroft has told members of Congress that there were three to five hijackers on each plane armed only with knives. [CNN, 9/12/2001]
Geniaal inzicht, hè? Helaas, niet houdbaar gebleken, maar als Ashcroft zoiets heeft gezegd kun je eigenlijk met goed fatsoen niet meer terug, want het recept is heel simpel, iedereen die er een andere mening op nahoudt, noem je een ontkenner van de holocaust of van hetzelfde slag. Dat zal ze leren, die ongelovigen.
Plaats reactie