Omstreden Islamtheoloog krijgt leerstoel in Leiden

Actueel nieuws uit binnen en buitenland.

Moderator: Moderators

Ahmad
Banned

Bericht door Ahmad »

Islam is vrijheid, alleen niet de vrijheid die Coca Cola, McDonald's, alcohol en drugs jullie nu geven. Jullie weten niet wat vrijheid is.

Ik vind Islam toch echt meer vrijheid hoor. Europese volkeren als de Bosniak, de Albanezen, de kosovaren, de Crimea Tataren en Balkan Turken hebben het Licht van de Islam al gezien. De rest van Europa zou zich er goed aan doen om deze volkeren te volgen.
Je kan er telkens weer onderuit proberen te kruipen, maar De Waarheid blijft De Waarheid.
robindr
Forum fan

Bericht door robindr »

Ahmad schreef:Ik vind Islam toch echt meer vrijheid hoor. Europese volkeren als de Bosniak, de Albanezen, de kosovaren, de Crimea Tataren en Balkan Turken hebben het Licht van de Islam al gezien. De rest van Europa zou zich er goed aan doen om deze volkeren te volgen.
En via de islamitiesche teletijdmachine enkele 100-en jaren terug in de tijd worden geslingerd... Nee dank U.

(kweet zelf niet of dit hier on-topic is)
Life is but a momentary glimpse of the wonder of the astonishing universe, and it is sad to see so many dreaming it away on spiritual fantasy.
- Carl Sagan -
Ahmad
Banned

Bericht door Ahmad »

Inderdaad off-topic, maar dat komt omdat een persoon over 'wij zullen onze vrijheid verdedigen tegen islam'.

Daarom ging ik daar even op in.
Je kan er telkens weer onderuit proberen te kruipen, maar De Waarheid blijft De Waarheid.
The Prophet
Bevlogen
Contacteer:

Bericht door The Prophet »

Ahmad schreef:Inderdaad off-topic, maar dat komt omdat een persoon over 'wij zullen onze vrijheid verdedigen tegen islam'.

Daarom ging ik daar even op in.
Definieer "vrijheid".
Omni Padhni Disney Iceman Acme Leary Marx Illuminatus Christus Clark
Ahmad
Banned

Bericht door Ahmad »

Vrijheid is datgene doen wat jij waarlijk wil doen.

Dus niet als een zombie in een Coca Cola maatschappije leven vol alcohol, drugs en leed. Maar in het Licht van de Islam leven, dat is pas ware vrijheid.
robindr
Forum fan

Bericht door robindr »

Ahmad schreef:Vrijheid is datgene doen wat jij waarlijk wil doen.

Dus niet als een zombie in een Coca Cola maatschappije leven vol alcohol, drugs en leed. Maar in het Licht van de Islam leven, dat is pas ware vrijheid.
Absolute vrijheid is een illusie. Om vrijheid te ervaren moet men door regels zijn en anderen hun vrijheid beperken.

Men kan er wel voor zorgen dat men door dezelfde regels iedereen een gelijk(w)aardige vrijheid geeft.
Life is but a momentary glimpse of the wonder of the astonishing universe, and it is sad to see so many dreaming it away on spiritual fantasy.
- Carl Sagan -
Ahmad
Banned

Bericht door Ahmad »

En dan is Islam bij ver de beste vorm van vrijheid. kijk naar de volkeren die vroeger onder Shamanistische religies leefden in Centraal Azië, kijk de Berbers in de Maghreb met hun oude lachwekkende religies, kijk de Indonesiërs met hun houten beeldjes waanzin. Ze zijn allemaal beter geworden door Islam. Wie kan dat ontkennen. Overal waar Islam komt, is vooruitgang en geluk. Dat kunnen we van het atheïsme en 'Amerikanisme-Zionisme' niet zeggen.
robindr
Forum fan

Bericht door robindr »

En dan is Islam bij ver de beste vorm van vrijheid. kijk naar de volkeren die vroeger onder Shamanistische religies leefden in Centraal Azië, kijk de Berbers in de Maghreb met hun oude lachwekkende religies, kijk de Indonesiërs met hun houten beeldjes waanzin. Ze zijn allemaal beter geworden door Islam. Wie kan dat ontkennen. Overal waar Islam komt, is vooruitgang en geluk. Dat kunnen we van het atheïsme en 'Amerikanisme-Zionisme' niet zeggen.
Ik speel diep op Ahmad, Ahmad geeft de voorzet, wie kopt hem erin?
Laatst gewijzigd door robindr op 12 nov 2007 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- Carl Sagan -
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Ahmad schreef:En dan is Islam bij ver de beste vorm van vrijheid. kijk naar de volkeren die vroeger onder Shamanistische religies leefden in Centraal Azië, kijk de Berbers in de Maghreb met hun oude lachwekkende religies, kijk de Indonesiërs met hun houten beeldjes waanzin. Ze zijn allemaal beter geworden door Islam. Wie kan dat ontkennen. Overal waar Islam komt, is vooruitgang en geluk. Dat kunnen we van het atheïsme en 'Amerikanisme-Zionisme' niet zeggen.
Wat doe je dan hier? Waarom vertrek je dan niet naar een Islamitisch land als je die vrijheid zo geweldig vindt? Of heeft Nederland je stiekem toch iets te bieden.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Ahmad
Banned

Bericht door Ahmad »

Omdat mijn land (Inguçetia) door de christelijke en atheïstische Russen is bezet en wordt uitgemoord!
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Ahmad schreef:Omdat mijn land (Inguçetia) door de christelijke en atheïstische Russen is bezet en wordt uitgemoord!
Kan best hoor, maar er zijn nog meer moslimlanden, en je kiest wel voor Nederland. Waarom ging je niet naar Iran, Indonesië, Pakistan enz. Dat is een toch meer voor de hand liggende keuze als je de vrijheid van de Islam zo omarmt? Gek hoor om te zeggen dat je land door christenen en atheïsten wordt uitgemoord en dan te vertrekken naar een land waar de christenen en ahteïsten het voor het zeggen hebben. Dus onderbouw eens waarom je niet naar een land vertrok dat de heerlijke Islam als leiding heeft?
Laatst gewijzigd door Kitty op 12 nov 2007 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Elberfeld
Forum fan

Bericht door Elberfeld »

robindr schreef:Ik speel diep op Ahmad, Ahmad geeft de voorzet, wie kopt hem erin?
Laat maar...

De bal rolt zo zijn eigen doel in! :D
"Wie ben ik? Wat doe ik hier? Waar is mijn Roddelflop?"
Uit: "Donald Duck: Een geniale weddenschap"
Door Mau Heymans en Kirsten De Graaf
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Ahmad schreef: Ze zijn allemaal beter geworden door Islam. Wie kan dat ontkennen. Overal waar Islam komt, is vooruitgang en geluk. Dat kunnen we van het atheïsme en 'Amerikanisme-Zionisme' niet zeggen.
Overal waar Islam overheerst daar is duisternis, sektarisme, onderdrukking, despotisme, achterlijkheid, slavernij en onvrijheid.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Ahmad
Banned

Bericht door Ahmad »

Kitty schreef:Kan best hoor, maar er zijn nog meer moslimlanden, en je kiest wel voor Nederland. Waarom ging je niet naar Iran, Indonesië, Pakistan enz. Dat is een toch meer voor de hand liggende keuze als je de vrijheid van de Islam zo omarmt? Gek hoor om te zeggen dat je land door christenen en atheïsten wordt uitgemoord en dan te vertrekken naar een land waar de christenen en ahteïsten het voor het zeggen hebben. Dus onderbouw eens waarom je niet naar een land vertrok dat de heerlijke Islam als leiding heeft?
Waarom praten jullie in termen van 'Moslimlanden' en 'niet-Moslimlanden'. kijk naar jullie 'eigen landen'. Islam groeit zo snel. Wil je Nederland met 1 miljoen moslims nogsteeds een 'niet-Moslimland' noemen? Ik koos voor Nederland om hier te wonen met de andere Moslimnederlanders. In Frankrijk wonen 6 miljoen Moslims! Ook een niet-Moslimland?

Zie, Islam is overal, ik woon waar ik wil.
Devious
Erelid
Contacteer:

Bericht door Devious »

Ahmad schreef: Wil je Nederland met 1 miljoen moslims nogsteeds een 'niet-Moslimland' noemen? Ik koos voor Nederland om hier te wonen met de andere Moslimnederlanders. In Frankrijk wonen 6 miljoen Moslims! Ook een niet-Moslimland?

Zie, Islam is overal, ik woon waar ik wil.
Tja, we zijn zó fout geweest met onze gastvrijheid.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Plaats reactie