Omstreden Islamtheoloog krijgt leerstoel in Leiden
Moderator: Moderators
Islam is vrijheid, alleen niet de vrijheid die Coca Cola, McDonald's, alcohol en drugs jullie nu geven. Jullie weten niet wat vrijheid is.
Ik vind Islam toch echt meer vrijheid hoor. Europese volkeren als de Bosniak, de Albanezen, de kosovaren, de Crimea Tataren en Balkan Turken hebben het Licht van de Islam al gezien. De rest van Europa zou zich er goed aan doen om deze volkeren te volgen.
Ik vind Islam toch echt meer vrijheid hoor. Europese volkeren als de Bosniak, de Albanezen, de kosovaren, de Crimea Tataren en Balkan Turken hebben het Licht van de Islam al gezien. De rest van Europa zou zich er goed aan doen om deze volkeren te volgen.
Je kan er telkens weer onderuit proberen te kruipen, maar De Waarheid blijft De Waarheid.
En via de islamitiesche teletijdmachine enkele 100-en jaren terug in de tijd worden geslingerd... Nee dank U.Ahmad schreef:Ik vind Islam toch echt meer vrijheid hoor. Europese volkeren als de Bosniak, de Albanezen, de kosovaren, de Crimea Tataren en Balkan Turken hebben het Licht van de Islam al gezien. De rest van Europa zou zich er goed aan doen om deze volkeren te volgen.
(kweet zelf niet of dit hier on-topic is)
Life is but a momentary glimpse of the wonder of the astonishing universe, and it is sad to see so many dreaming it away on spiritual fantasy.
- Carl Sagan -
- Carl Sagan -
- The Prophet
- Bevlogen
- Contacteer:
Absolute vrijheid is een illusie. Om vrijheid te ervaren moet men door regels zijn en anderen hun vrijheid beperken.Ahmad schreef:Vrijheid is datgene doen wat jij waarlijk wil doen.
Dus niet als een zombie in een Coca Cola maatschappije leven vol alcohol, drugs en leed. Maar in het Licht van de Islam leven, dat is pas ware vrijheid.
Men kan er wel voor zorgen dat men door dezelfde regels iedereen een gelijk(w)aardige vrijheid geeft.
Life is but a momentary glimpse of the wonder of the astonishing universe, and it is sad to see so many dreaming it away on spiritual fantasy.
- Carl Sagan -
- Carl Sagan -
En dan is Islam bij ver de beste vorm van vrijheid. kijk naar de volkeren die vroeger onder Shamanistische religies leefden in Centraal Azië, kijk de Berbers in de Maghreb met hun oude lachwekkende religies, kijk de Indonesiërs met hun houten beeldjes waanzin. Ze zijn allemaal beter geworden door Islam. Wie kan dat ontkennen. Overal waar Islam komt, is vooruitgang en geluk. Dat kunnen we van het atheïsme en 'Amerikanisme-Zionisme' niet zeggen.
Je kan er telkens weer onderuit proberen te kruipen, maar De Waarheid blijft De Waarheid.
Ik speel diep op Ahmad, Ahmad geeft de voorzet, wie kopt hem erin?En dan is Islam bij ver de beste vorm van vrijheid. kijk naar de volkeren die vroeger onder Shamanistische religies leefden in Centraal Azië, kijk de Berbers in de Maghreb met hun oude lachwekkende religies, kijk de Indonesiërs met hun houten beeldjes waanzin. Ze zijn allemaal beter geworden door Islam. Wie kan dat ontkennen. Overal waar Islam komt, is vooruitgang en geluk. Dat kunnen we van het atheïsme en 'Amerikanisme-Zionisme' niet zeggen.
Laatst gewijzigd door robindr op 12 nov 2007 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- Carl Sagan -
- Carl Sagan -
Wat doe je dan hier? Waarom vertrek je dan niet naar een Islamitisch land als je die vrijheid zo geweldig vindt? Of heeft Nederland je stiekem toch iets te bieden.Ahmad schreef:En dan is Islam bij ver de beste vorm van vrijheid. kijk naar de volkeren die vroeger onder Shamanistische religies leefden in Centraal Azië, kijk de Berbers in de Maghreb met hun oude lachwekkende religies, kijk de Indonesiërs met hun houten beeldjes waanzin. Ze zijn allemaal beter geworden door Islam. Wie kan dat ontkennen. Overal waar Islam komt, is vooruitgang en geluk. Dat kunnen we van het atheïsme en 'Amerikanisme-Zionisme' niet zeggen.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)
En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
Kan best hoor, maar er zijn nog meer moslimlanden, en je kiest wel voor Nederland. Waarom ging je niet naar Iran, Indonesië, Pakistan enz. Dat is een toch meer voor de hand liggende keuze als je de vrijheid van de Islam zo omarmt? Gek hoor om te zeggen dat je land door christenen en atheïsten wordt uitgemoord en dan te vertrekken naar een land waar de christenen en ahteïsten het voor het zeggen hebben. Dus onderbouw eens waarom je niet naar een land vertrok dat de heerlijke Islam als leiding heeft?Ahmad schreef:Omdat mijn land (Inguçetia) door de christelijke en atheïstische Russen is bezet en wordt uitgemoord!
Laatst gewijzigd door Kitty op 12 nov 2007 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)
Overal waar Islam overheerst daar is duisternis, sektarisme, onderdrukking, despotisme, achterlijkheid, slavernij en onvrijheid.Ahmad schreef: Ze zijn allemaal beter geworden door Islam. Wie kan dat ontkennen. Overal waar Islam komt, is vooruitgang en geluk. Dat kunnen we van het atheïsme en 'Amerikanisme-Zionisme' niet zeggen.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)
Waarom praten jullie in termen van 'Moslimlanden' en 'niet-Moslimlanden'. kijk naar jullie 'eigen landen'. Islam groeit zo snel. Wil je Nederland met 1 miljoen moslims nogsteeds een 'niet-Moslimland' noemen? Ik koos voor Nederland om hier te wonen met de andere Moslimnederlanders. In Frankrijk wonen 6 miljoen Moslims! Ook een niet-Moslimland?Kitty schreef:Kan best hoor, maar er zijn nog meer moslimlanden, en je kiest wel voor Nederland. Waarom ging je niet naar Iran, Indonesië, Pakistan enz. Dat is een toch meer voor de hand liggende keuze als je de vrijheid van de Islam zo omarmt? Gek hoor om te zeggen dat je land door christenen en atheïsten wordt uitgemoord en dan te vertrekken naar een land waar de christenen en ahteïsten het voor het zeggen hebben. Dus onderbouw eens waarom je niet naar een land vertrok dat de heerlijke Islam als leiding heeft?
Zie, Islam is overal, ik woon waar ik wil.
Tja, we zijn zó fout geweest met onze gastvrijheid.Ahmad schreef: Wil je Nederland met 1 miljoen moslims nogsteeds een 'niet-Moslimland' noemen? Ik koos voor Nederland om hier te wonen met de andere Moslimnederlanders. In Frankrijk wonen 6 miljoen Moslims! Ook een niet-Moslimland?
Zie, Islam is overal, ik woon waar ik wil.
'Bij een discussie die de redelijkheid zoekt heeft hij die het onderspit delft groter voordeel, voor zover hij er iets van opgestoken heeft.’ Epicurus (341-271vc)