Is de Islam echt ware geloof?

Discussies over de Islam.

Moderator: Moderators

kiks
Bevlogen

Re: Is de Islam echt ware geloof?

Bericht door kiks »

Armageddon schreef:klopt wel. Zelf berekend. En het was steeds tussen de 1,617 en 1,619 dus gemiddeld 1,618; de golden point.
Daar ga je al: gemiddeld. Kun je trouwens aangeven hoe je dat gemeten hebt?

Groet

kiks
Kabouters bestaan niet, maar ze hebben wel rode puntmutsjes.
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
Armageddon

Bericht door Armageddon »

kiks schreef:
Armageddon schreef:klopt wel. Zelf berekend. En het was steeds tussen de 1,617 en 1,619 dus gemiddeld 1,618; de golden point.
Daar ga je al: gemiddeld. Kun je trouwens aangeven hoe je dat gemeten hebt?

Groet

kiks
met een liniaal :D
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Armageddon schreef:Je hebt de filmpje niet eens bekeken omdat het "geouwehoer" is.
Dat hoef ik ook niet, want ik ken het soort filmpjes, en de onderliggende argumentatie.
Je wiskundige formule's (Met de onderliggende "logica": "Als het klopt, zijn de afmetingen Goddelijk") zijn volkomen irrelevant waar het aankomt op de vraag: "Is Islam waar?"

Maar ik ben er klaar mee: Jij bent geen agnost, maar een moslim.
Als je iemand voor de gek houdt, ben je dat zelf.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
ASP
Forum fan
Contacteer:

Bericht door ASP »

ik heb het over de wiskundige berwerking tot het oneindige ..niet een papiertje..

en weet je al wat dit inhoudt voor sin wt ??
Jagang
Ontoombaar

Bericht door Jagang »

Armageddon schreef:
Jagang schreef:
Kom, laat eens aan ons allemaal zien, die berekening.
Als je eerlijk bent, heb je niets te vrezen.
mag ik wat anders berekenen? De afstand tussen de puntje van mijn kin tot de onderkant van mijn neus, gedeeld door de afstand tussen de puntje van mijn kin en de helft van mijn lippen?
Heeft jouw kin een puntje dan?

Tering, waar ben ik eigenlijk mee bezig hier?
Ik ga gauw wat nuttigers doen.
‘Als mensen vandaag het geldsysteem begrijpen, dan breekt morgen de revolutie uit.'
Henry Ford
Armageddon

Jagang schreef: Heeft jouw kin een puntje dan?
de onderkant van je kin???
Armageddon

Jagang schreef:
Armageddon schreef:Je hebt de filmpje niet eens bekeken omdat het "geouwehoer" is.
Dat hoef ik ook niet, want ik ken het soort filmpjes, en de onderliggende argumentatie.
Je wiskundige formule's (Met de onderliggende "logica": "Als het klopt, zijn de afmetingen Goddelijk") zijn volkomen irrelevant waar het aankomt op de vraag: "Is Islam waar?"

Maar ik ben er klaar mee: Jij bent geen agnost, maar een moslim.
Als je iemand voor de gek houdt, ben je dat zelf.
Doooeeiiiiii. Dat je ook nog echt denk dat ik een moslim ben :lol: . Ik ben op het moment agnost-moslim.
ASP
Forum fan
Contacteer:

Bericht door ASP »

oeps weer wat nieuws?? net als die vriend van mij ..die is een agnost kristen...en hij weet mij te vertellen dat volgend jaar de poort naar de 4e dimensie open gaat....

jammer dattie niet zelf weet hoe onzinnig dat klinkt.
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

Armageddon schreef:met een liniaal :D
Een meting van het laatste vingerkootje met een lineaal lijkt me nogal onzuiver. Weet jij hoe dik de huid is aan de top van een vinger? Een meting met een foutenmarge van ongeveer 20%?
Droom lekker verder. Dit soort propagandafilmpjes gaan er bij mij niet in. :mrgreen:

Groet

kiks
http://www.pumbo.nl/boek/volwassengeloof" onclick="window.open(this.href);return false;
ASP
Forum fan
Contacteer:

Bericht door ASP »

en buiten dat zou iedereen er exact het zelfde uitzien...
siger

Bericht door siger »

Armageddon schreef:In wiskunde is er een bepaald punt, oftewel Golden Ratio.
[...]
Ik vroeg om uitleg hierover.
de Golden Ratio is een verhouding van getallen, geen punt en dus ook geen plaats. Het is, zoals reeds opgemerkt, één van een schier oneindig aantal mogelijke verhoudingen van getallen.

Ik ben wel zeker dat je een moslim bent, ook al ontken je dat stellig. Ik zie het aan de plompe manier waarop je de woorden "bewijs" en "feit" gebruikt.
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

Armageddon schreef: Ik ben op het moment agnost-moslim.
Vast. En dit forum wordt vast bevolkt door semi-christen-moslims, die eigenlijk boeddhist zijn.
Voor mij ben je in de eerste plaats een trol, die zijn eigen eindtijd hier voornamelijk voorzien heeft. :mrgreen:

Groet

kiks
LordDragon
Bevlogen

Bericht door LordDragon »

Zie je. Niemand heeft een argument tegen dit filmpje. Maar waarom? Heeft hier echt geen enkel persoon een tegen argument, tegen de beweringen in het filmpje?
nja op een bol heb je een oneindig aantal startpunten ok? argument 1 dus

komt er bij dat de aarde niet prefect een bol is en dat de polen elk jaar zeer miniem verschuiven. argument 2

zelfs twee tegenargumenten, dus je uitspraak dat niemand enige argumenten heeft is fout, natuurlijk ga jij mijn argumenten weer niet als argumenten beschouwen, maar mensen met enige hersencellen wel dus,

dat wetende is jouw claim pure bs

MVG, LD.
I must not fear. Fear is the mind-killer. Fear is the little-death that brings total obliteration. I will face my fear. I will permit it to pass over me and through me. And when it has gone past I will turn the inner eye to see its path. Where the fear has gone there will be nothing. Only I will remain.
lisa
Banned

Bericht door lisa »

Jagang schreef:Wat zijn moslims toch slechte acteurs.
Ze popelen zo om hun evangelie te verspreiden, dat ze reeds bij de eerste quasi-onschuldige vragen hun hoofd verliezen, en een Nederlandstalig forum bevuilen met Arabisch gekrabbel.
Hoe praat jij over moslims? Wat bevuilen?? Het is genoeg ok!Wat een agressie wat een haat wat een jaloezie..
Chechens - the bravest people in the world!
http://youtu.be/6bloyjV-Hhs" onclick="window.open(this.href);return false;
kiks
Bevlogen

Bericht door kiks »

lisa schreef:
Jagang schreef:Wat zijn moslims toch slechte acteurs.
Ze popelen zo om hun evangelie te verspreiden, dat ze reeds bij de eerste quasi-onschuldige vragen hun hoofd verliezen, en een Nederlandstalig forum bevuilen met Arabisch gekrabbel.
Hoe praat jij over moslims? Wat bevuilen?? Het is genoeg ok!Wat een agressie wat een haat wat een jaloezie..
Is het blootleggen van bedrog agressie, haat, jaloezie?

Groet

kiks
Plaats reactie