Hoe je van een "veilig" vaccin een onveilig iets kunt maken, geen idee.Peter van Velzen schreef: ↑31 okt 2021 02:02Mooi uitgangspunt, Maar daar ging het mij niet om.Mcmadtasty schreef: ↑30 okt 2021 09:33 Ik heb nog nooit een pistool zelf iets zien doen....
In de hand van de ene is het een kunstvoorwerp., in de hand van de ander een wapen met dodelijke gevolgen.
Hoe je erbij komt dat ik verpleegkundigen de schuld zou geven is mij een raadsel.
Schuld vindt ik zowiezo een vreemd woord en raar fenomeen.
Oorzakelijk vindt ik passender, Hoef je tenminste niemand te veroordelen.
Hoe kun je een vaccin hanteren zo dat het gevaarlijk is? Dat was de vraag,
Ik vraag uiteraard niet hoe het echt kan, want dat acht ik niet mogeliiijk, Maar hoe anti-vaxxers denken dat het kan.
Ik vermoed dat daar behooorlijk wat onkunde voor nodig is, Helaas is er daar nogal wat van,
Zo voorkomt een vaccin in eerste instantie geen besmettingen. Maar men denkt vaak dat zulks beweert wordt. Ook is de verbeterde werking van je imuun-systeem altijd relatief (zoveel procent minder opnames) en men denkt dan weer dat het dus NIET werkt. Zo wordt de overheid, die toch al gewantrouwd wordt oook nog eens opgezadeld met leugens die ze niet verkondigd hebben.
Doch wanneer je bijvoorbeeld kijkt naar "het inspuiten van Chips door Bill Gates" geeft dat wel een richtlijn aan waar mensen bepaalde personen toe in staat achten.
The Great Reset is daar bijvoorbeeld ook niet echt helpend bij. Mensen die plannen hebben alles te veranderen en voedt alleen maar het wantrouwen.
Een van de dingen waarvan ik gehoord hebben dat ze op de afdeling staan van De great reset is dat ze er voor willen zorgen dat iedereen gelukkig wordt ofzo. Hoe gaat een ander die miij niet kent zorgen dat ik gelukkig wordt.....
En dan komt er een wereldwijd verspreid vaccin, gepromoot door mensen die gewantrouwd worden............
Ik kan me voorstellen dat mensen die wantrouwend zijn niet zo overtuigd zijn als menigeen hier op het forum.