Handboek voor de pedofiel

Kritische maatschappij gerichte hersenspinselen...:)

Moderator: Moderators

Maria
Moderator

Handboek voor de pedofiel

Bericht door Maria »

Sinds 02-02-2015 is Pedofielenvereniging Martijn definitief verboden. Toen ook door het Europese Hof.
Hun handboek is vrij te lezen en te downloaden vanaf het dark web.

handboek helpt pedofiel toe te slaan
UPDATEMet een speciale, bijna 1.000 pagina's tellende online handleiding om kinderen te misbruiken, pogen pedofielen al jaren toe te slaan.
Het handboek wordt door pedoseksuelen al tien jaar lang gedeeld en aangevuld met tips. Er staat onder meer in hoe op pedagogische wijze het vertrouwen van kinderen te winnen valt.

Maar het bevat ook op expliciete wijze hoe seksuele handelingen met kinderen te verrichten en hoe na afloop veilig DNA-sporen te wissen. Diverse kinderlokkers in Nederland hebben het handboek inmiddels gebruikt, bevestigt de politie aan RTL.

Het bezit en verspreiden ervan is volgens het Openbaar Ministerie niet strafbaar.
Geen woorden voor.
Goede humor versplintert de gesneden beelden in ons hoofd. - Frank Bosman.
Gerard R.
Superposter

Re: Handboek voor de pedofiel

Bericht door Gerard R. »

Niet te geloven.
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Ik zou even niet weten hoe je het kunt verbieden, zonder daar specifieke wetgeving voor te creëren. Het bevat immers geen staatsgeheimen.
Ik wens u alle goeds
Petra
Banned

Bericht door Petra »

@ Maria
Mijn gedachte is om in ieder geval op geen enkele manier aan verspreiding mee te werken.
En dus ook geen linkjes te plaatsen bijvoorbeeld.

Ik heb ze in deze dan ook expres niet geciteerd.
Braver dan the braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Peter van Velzen schreef: 31 mar 2018 03:12 Ik zou even niet weten hoe je het kunt verbieden, zonder daar specifieke wetgeving voor te creëren.
We hebben het hier niet over verkondigen of verspreiden van ideeën of over een onwelgevalligheid ten aanzien van bepaalde personen.

Wat dacht je van aanzetten tot misdaad?
En dan eens een keer geen gedoogrechtspraak hanteren?
En dan ook geen speciale behandeling voor bepaalde soort personen?

Dit eerste artikel zou al voldoende moeten zijn als dit artikel met voeten getreden wordt.

Artikel 131
Hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, tot enig strafbaar feit of tot gewelddadig optreden tegen het openbaar gezag opruit, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vijf jaren of geldboete van de vierde categorie.
Ten overvloede:
Artikel 47
1Als daders van een strafbaar feit worden gestraft:
1zij die het feit plegen, doen plegen of medeplegen;
2zij die door giften, beloften, misbruik van gezag, geweld, bedreiging, of misleiding of door het verschaffen van gelegenheid, middelen of inlichtingen het feit opzettelijk uitlokken.
2 Ten aanzien van de laatsten komen alleen die handelingen in aanmerking die zij opzettelijk hebben uitgelokt, benevens hun gevolgen.
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Petra schreef: 31 mar 2018 03:25 @ Maria
Mijn gedachte is om in ieder geval op geen enkele manier aan verspreiding mee te werken.

Ik ook niet, als daarin ook daadwerkelijk kopieën zouden staan van de teksten.
Maar hoe wil je dingen bestrijden zonder het te benoemen en zonder gegevens aan te reiken van waar het je om gaat?

Ik weet niet of dat ten allen tijde opgaat, maar zeker wel als ik persoonlijk waarneem dat er dingen gaande zijn, die zo vaak in het nieuws komen dat het wel reclame ervoor lijkt, ik toch ook het tegenwicht wil geven.
Op wat voor manier dan ook.

Dat was ten tijde van het bestaan van vereniging van Martijn en de processen eromheen zo en dat is ook nu weer, nu het zo moeilijk lijkt te zijn dit handboek uit de wereld te helpen.
Elke schijn van een gedogen moet bestreden worden door een daadwerkelijk afwijzen ervan.
En dat zo vaak mogelijk en in alle talen. Zowel letterlijk als figuurlijk.
Zeker omdat dat het enige is wat in mijn eigen persoonlijke macht ligt dit ook daadwerkelijk aan te kaarten.

Zodat dit onderwerp niet wordt verhelderd en geïllustreerd door begrip, tolerantie en gedogen, maar wel door een zwart beeld van het monsterlijke ervan en van mijn afgrijzen, dat dit kan bestaan.
axxyanus
Moderator

Bericht door axxyanus »

Ik weet niet of dat een goed idee is. Als de ideeën die er in staan meer verspreid geraken, dan weet de rest van de bevolking ook welke methoden kinderlokkers zoal gebruiken. Dat kan best nuttig zijn.
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Zoveel mogelijk herhalen en je afgrijzen spuien schreef ik.
Daarom nog meer eens mijn reactie eerder, toen ik hoorde van het verbod.
Hier afgesplits van Het recht op vereniging en vergadering
van in Pedofielenvereniging Martijn blijft verboden
Maria schreef: 03 feb 2015 07:20 Moeilijk om bij zo'n onderwerp positief te blijven denken en reageren. :wink:
In een weerbare democratische samenleving horen juist de impopulaire meningen beschermd te worden.
Jammer dat kinderen niet weerbaar zijn. :shock:

Je moet wat verzinnen als advocaat van de duivel.
Maar deze vind ik beneden alle peil van een intelligent mens, waar ik de heren toch wel voor aan zie.
Er wordt nergens verboden een eigen mening te hebben, ook niet om die verbaal te uiten.

Maar ik ben blij met dit, ik noem het maar, samenscholingsverbod.
Ik moet er toch echt niet denken aan het effect hebben van: Samen maakt sterk.
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

axxyanus schreef: 31 mar 2018 09:28 Als de ideeën die er in staan meer verspreid geraken, dan weet de rest van de bevolking ook welke methoden kinderlokkers zoal gebruiken. Dat kan best nuttig zijn.
Dat was ook één van de reacties, die ik hoorde binnen een TV commentaar en interview.
Toch had ik daar wel mijn bedenkingen bij, dat dit een reden zou zijn om het te gaan lezen voor een niet-pedofiel en zeker niet een reden om het maar vrij te lezen te laten.
Elke pedagoog en psycholoog kan je dat vertellen hoe je vertrouwelijk met een kind kunt leren omgaan.
Dat is ook waarvan gezegd werd, dat de adviezen binnen dat boek vandaan kwamen.
axxyanus
Moderator

Bericht door axxyanus »

Maria schreef: 31 mar 2018 09:43
axxyanus schreef: 31 mar 2018 09:28 Als de ideeën die er in staan meer verspreid geraken, dan weet de rest van de bevolking ook welke methoden kinderlokkers zoal gebruiken. Dat kan best nuttig zijn.
Dat was ook één van de reacties, die ik hoorde binnen een TV commentaar en interview.
Toch had ik daar wel mijn bedenkingen bij, dat dit een reden zou zijn om het te gaan lezen voor een niet-pedofiel en zeker niet een reden om het maar vrij te lezen te laten.
En hoe zal een niet-pedofiel dat dan kunnen lezen als het niet vrij te lezen is?
Maria schreef: 31 mar 2018 09:43Elke pedagoog en psycholoog kan je dat vertellen hoe je vertrouwelijk met een kind kunt leren omgaan. Dat is ook waarvan gezegd werd, dat de adviezen binnen dat boek vandaan kwamen.
Die context is helemaal anders. Een niet-pedofiel die die informatie van een normale psychologische/pedagogische bron krijgt zal zelden de associatie maken van hoe die zaken misbruikt kunnen worden. Die zelfde informatie lezen in de context van wat kinderlokkers gebruiken kan dus zeer nuttig zijn.
Al mijn hier gebrachte meningen, zijn voor herziening vatbaar.
De illusie het verleden te begrijpen, voedt de illusie dat de toekomst voorspelbaar en beheersbaar is -- naar Daniël Kahneman
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

axxyanus schreef: 31 mar 2018 09:55
Maria schreef: 31 mar 2018 09:43 Dat was ook één van de reacties, die ik hoorde binnen een TV commentaar en interview.
En hoe zal een niet-pedofiel dat dan kunnen lezen als het niet vrij te lezen is?
Ik begrijp je vraag niet.
Niet dus, lijkt me toch 8*)
Dit was een reactie van iemand die er voor was het vrij te laten en een negatief commentaar van mij.
Maria schreef: 31 mar 2018 09:43Elke pedagoog en psycholoog kan je dat vertellen hoe je vertrouwelijk met een kind kunt leren omgaan. Dat is ook waarvan gezegd werd, dat de adviezen binnen dat boek vandaan kwamen.
Die context is helemaal anders. Een niet-pedofiel die die informatie van een normale psychologische/pedagogische bron krijgt zal zelden de associatie maken van hoe die zaken misbruikt kunnen worden. Die zelfde informatie lezen in de context van wat kinderlokkers gebruiken kan dus zeer nuttig zijn.
Klopt..........je hebt een punt.
Ik weet het niet: Maar zou er nergens een verhandeling te vinden zijn, waar die punten juist omschreven zijn door pedagogen en psychologen?
In het kader juist omtrent het verschijnsel pedofilie, ook binnen de psychotherapie met alles wat daarop betrekking heeft?
Zowel bij (zelfgevraagde) therapie door pedofielen, alsook door justitie en ook therapie voor meerdere soorten slachtoffers rond deze materie?

Blijft dan nog de vraag: Is dat voldoende reden om het boek dan maar vrij te laten?
Peter van Velzen
Site Admin

Bericht door Peter van Velzen »

Maria schreef: 31 mar 2018 08:46
Peter van Velzen schreef: 31 mar 2018 03:12 Ik zou even niet weten hoe je het kunt verbieden, zonder daar specifieke wetgeving voor te creëren.
We hebben het hier niet over verkondigen of verspreiden van ideeën of over een onwelgevalligheid ten aanzien van bepaalde personen.

Wat dacht je van aanzetten tot misdaad?
Het is de vraag of dat "handboek" dat bewijsbaar doet. Dan nog is men niet strafbaar als men het bezit. Net zoals men niet strafbaar is als men een boek heeft waarin staat dat men homo's moet doden. (ik heb er een in huis) Het zal een hele klus worden om aan te tonen dar men inderdaad aanzet tot een misdrijf. Maar het valt te proberen. Ik denk dat speciale wetgeving omtrent instructies hoe men een misdaad kan plegen toch noodzakelijk is. Die is er nu niet, en eenieder kan een recept maken hoe men een moord pleegt. (veel detective romans doen dat trouwens). Het helpt wel als het "handboek" inderdaad weinig anders bevat dan aanwijzingen voor het plegen van het misdrijf. Wellicht is dat voldoende om het juridisch dicht te timmeren.
Ik wens u alle goeds
Petra
Banned

Bericht door Petra »

axxyanus schreef: 31 mar 2018 09:28

Ik weet niet of dat een goed idee is. Als de ideeën die er in staan meer verspreid geraken, dan weet de rest van de bevolking ook welke methoden kinderlokkers zoal gebruiken. Dat kan best nuttig zijn.
Dat is zo.
Ik ben ambivalent in deze.
Er zijn epistels zat geschreven over 'grooming', hetgeen ook strafbaar is. Daar heeft men het handboek niet voor nodig.
Misschien geeft zo'n handboek meer een schokeffect.
Braver dan the braafste braverik!

"If the mind can find no meaning, then the senses give it. Live for this, wretched being that you are."
― Anne Rice, The Queen of the Damned
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

We gaan nu dieper in op slechts een enkel aspect van wat er geschreven is.
Ik dacht, dat om op een pedagogische manier kinderen voor zich te winnen, niet het meest afschuwelijke en specifieke is, wat er te lezen valt.

Samen met het boek openbaar toestaan: :arrow: Willen we deze tips dan ook maar toelaatbaar achten?
@sarcasmemodus: Kunnen we allemaal van leren...........wat?..........hoe het in de hoofden van pedofielen toegaat en aan welke tips zij behoefte hebben.
Het gaat om een "duizend pagina tellend online handboek"
Maar het bevat ook op expliciete wijze hoe seksuele handelingen met kinderen te verrichten en hoe na afloop veilig DNA-sporen te wissen. Diverse kinderlokkers in Nederland hebben het handboek inmiddels gebruikt, bevestigt de politie aan RTL.
Ook weten we niet wat er nog meer in staat, want ook de schrijvers van dit artikel hebben misschien scrupules om dat allemaal uit de doeken te doen.

Wat we wel zeker weten is dat de meest afschuwelijke dingen worden beschreven en afbeeldingen van te zien zijn op het dark web, dus ook vwb. het helpen praktiseren van pedofilie en het promoten ervan valt er nogal wat te publiceren.

Indien mogelijk alles in deze censureren.
In dit geval ben ik eens voor een keer censuurpolitie. 8*)
Maria
Moderator

Bericht door Maria »

Maria schreef: 31 mar 2018 09:25 Ik weet niet of dat ten allen tijde opgaat, maar zeker wel als ik persoonlijk waarneem dat er dingen gaande zijn, die zo vaak in het nieuws komen dat het wel reclame ervoor lijkt, ik toch ook het tegenwicht wil geven.
Op wat voor manier dan ook.
Het artikel meldt ook:
Binnenkort spreekt Grapperhaus zijn collega uit het Verenigd Koninkrijk, waar wel een verbod van kracht is.
Hij wil verder met providers afspraken maken om verspreiders van zulke ,,afschuwelijke'' lectuur aan de schandpaal te nagelen.
Lukt dat eerste niet in Nederland, dan ik met al mijn kracht het laatste ten uitvoer proberen te brengen.
Plaats reactie