Mijn vraag betrof "Netanyahu bewerkt zijn tuintje Gaza heel grondig"
Peter van Velzen heeft het volledig bij het verkeerde einde! Ik vroeg klip en klaar:
- "Kun je ook concretiseren WAT volgens jou zo kwaad is
[en zelfs erger is] aan dat plan?"
Dat daadwerkelijke plan dus welk volledig uit diens verband werd gerukt door PressTV om er dat leugenachtige sprookje van PressTV van Iran van te creëren. Dat kwaadaardige sprookje wat door Gerard R, dikkemick, Mus en nu dus ook Peter van Velzen gepropageerd wordt alsof het de waarheid is! Erger, als om concretisering gevraagd wordt zodat de leugen aangetoond kan worden, dan mag vanwege die vraag volgens de Sys Admin de forumregels aan de kant geschoven worden en de vragensteller met scheldwoorden bekogeld worden.
Mijns inziens is het volledig terecht dat ik vraag:
- "Kun je ook concretiseren WAT volgens jou
zo kwaad is [en zelfs erger is] aan dat plan?"
De daadwerkelijke plannen van Netanyahu, DAAR zie ik kansen in richting vrede ontstaan en zelfs de mogelijkheid tot een onafhankelijke en zelfstandige staat Gaza in de wat verdere toekomst. Precies zo zoals ik dat daadwerkelijk schrijf en al ga je daar nog honderdduizend keer overheen met je bloedrode lettertjes vanwege je eigen stompzinnige totaal foutieve interpretatie op basis waarvan jij als Moderator niet slechts toestemming verleent om mij tegen de forumregels in uit te schelden maar zulks ook steunt omdat jij van mening bent 'dat ik dat verdien'.
De forumregels hoeven alleen toegepaast te worden als iets bij jouw mening past?
Los daarvan vind ik het schandalig dat nota bene de Sys Admin van dit forum toejuicht dat men mij geheel tegen de forumregels in uitscheldt vanwege een geheel terechte vraag die ik stel, omdat de Sys Admin zelf het niet eens is met wat hij [onjuist!] DENKT af te kunnen leiden uit die vraag. Daarmee overruled de Sys Admin de regels vanwege diens eigen voorkeur voor een bepaalde mening, want als hij de mening goedkeurt mag er niet gescholden worden, maar als naar zijn mening een mening afkeurenswaardig is, dan schrijftie in rode lettertjes dat diegene:
- "verdient de scheldwoorden die jegens hem gebruikt worden."
Mus schold me onder meer uit voor 'idiotie' en wat dies meer zij, maar ik zal jou nou eerlijk vertellen dat ik jouw interpretatie van mijn vraag volkomen idioot vind! Op zijn Limburgs zou ik zeggen [ff vertaald naar het Nederlands] "Volgens mij ben jij volkomen door de ratten besnuffeld!" en ben je blijkbaar totaal niet in staat om te beoordelen wat ik daadwerkelijk schrijf en schrijf je maar wat toe wat op dat moment in jouw hoofd plausibel lijkt:Peter van Velzen schreef: ↑15 okt 2024 06:35HierEnNu schreef: ↑14 okt 2024 14:18Kun je ook concretiseren WAT volgens jou zo kwaad is [en zelfs erger is] aan dat plan?Gerard R. schreef: ↑13 okt 2024 21:11
https://www.presstv.ir/Detail/2024/10/1 ... -Miller---
Van kwaad tot erger.
Netanyahu bewerkt zijn tuintje Gaza heel grondig, daar heeft het wel wat van wat mij betreft.
Ik zie daarmee namelijk kansen richting vrede ontstaan en zelfs de mogelijkheid tot een onafhankelijke en zelfstandige staat Gaza in de wat verdere toekomst.
<knip>Dit is meer dan verkeerd lezen, het is feitelijk vragen wat er zo kwaad is aan een plan om Noord-Gaza af te sluiten voor humanitaire hulp en alle burgers die zich daar bevinden te doden en hen alle toegang tot voedsel , water, medicijnen en brandstof te ontzeggen. Wie die vraag nodig acht verdient de scheldwoorden die jegens hem gebruikt worden.
Anderzijds moet men niet aannemen dat iemand altijd bedoelt wat hij letterlijk zegt.
Waarschijnlijk bedoelde je alleen te beweren dat het in tweeën op splitsen van Gaza, niet erger is dan het uithongeren en doden van de bevolking die in Noord-Gaza zou achterblijven.
Maar je onderschrift zegt: "Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf"
En wat je schreef was, dat je wilde weten wat er kwaad is aan het beschreven plan. en alle drie de paragrafen zouden deel uit maken van een en hetzelfde plan.
Press TV kan het mis hebben wat betreft de inhoud van Netanyahu's voorstellen, maar een plan zoals omschreven zou niet alleen de mensenrechten negeren, maar - zover ik weet - ook de conventies van Genève.
- nogmaals je slaat de plank volledig mis!
dus NIET wat jij daar van meende te moeten maken, waarbij ik het NIET had over die riooljournalistiek van PressTV had, maar uiteraard over het daadwerkelijke plan van Netanyahu&Co :
- "Kun je ook concretiseren WAT volgens jou zo kwaad is [en zelfs erger is] aan dat plan?
Ik zie daarmee namelijk kansen richting vrede ontstaan en zelfs de mogelijkheid tot een onafhankelijke en zelfstandige staat Gaza in de wat verdere toekomst."
Tevens schotel ik je hierbij een stukje tekst voor welk geschreven werd door een Moderator uit 'jouw' Moderating team op basis van diens mening welke heel wat verder gaat dan wat ik schrijf, maar waar jij never nooit niet zo absurd interpretatief op reageerde. Dan vraag ik me nu toch terecht af:
- "Waarom interpreteer jij mijn mildere mening wel als zeer kwaadaardig,
maar reageer je met geen woord op die verdergaande mening?"
zoals Rereformend het hieronder verwoordt,
- daar sta ik nog steeds voor 100% achter!
Rereformed schreef: ↑12 okt 2023 14:35appelfflap schreef: ↑12 okt 2023 14:07Onzin, het is juist het enige en allerslimste wat Israel kon doen om die 200 onschuldige burgers vrij te krijgen.zij zitten ook opgesloten, worden zonder eten ed gezet. ALs je echt niet inziet dat dit een verschrikkelijk gruwelijke en barbaarse oorlogsmisdaad is dan is het hopeloos.
Het is juist het omgekeerde van een oorlogsmisdaad: het laat juist zien dat men zoveel mogelijk doet om de 200 gegijzelde burgers weer vrij te krijgen, alvorens men tot uitschakeling van Hamas overgaat, waar dan ook die gegijzelden omgebracht kunnen worden.
Dat is wat jij beweert. Hoe kan de wereld weten dat ze zo meedogenloos en barbaars zijn dat zelfs de ondergang van hun eigen bevolking ze geen zier scheelt? Maar indien zo, dan is er een reden temeer om Hamas volledig te vernietigen. En voor zover de bevolking daaronder lijdt heeft ze dit aan hun eigen leiders en doodscultus te danken, net zo goed als de Israelische slachtoffers hun dood te danken hebben aan hun eigen ideologie en leiders.slim? Hamas geeft geen zier om de onschuldige Palestijnse burgers. Jammer dat je dit niet inziet.