Met excuses, heel knap dat je hier een ad hominem argument ziet staan waar geen argument staat. Ik geef namelijk een persoonlijk mening te kennen aan in mijn ogen een figuur die zich gedraagt als een forumtrol ( ook mijn persoonlijke mening, die ik volgens mij mag hebben en ook mag laten weten ) aan wie ik al meerdere keren heb laten weten dat zijn “argumentatie” met betrekking tot de de publieke omroepen die weigeren mee te doen aan een festival waar een genocidale entiteit aan mee doet nergens op slaat omdat….ect.Maria schreef: ↑16 dec 2025 09:32Mus schreef: ↑16 dec 2025 02:15Lekker blijven volharden idd. Er zou namelijk ergens, in de verste verte, eens iets van een soort van zelfreflectie kunnen ontstaan, maar wel heel erg ver ergens in de verste verte.ChaimNimsky schreef: ↑16 dec 2025 01:48 Ze waren overtuigd dat Israel uitgesloten zou worden en nu sluiten ze zichzelf uit
Meelijwekkende wezens zijn jullie ChaimNimsky, want moraal en ethiek zijn kennelijk woorden die ook jouw volslagen vreemd zijn. Zoals ik al vaker heb gezegd:” jullie verdienen werkelijk alle vormen van mededogen, want in jullie schoenen staan…..? In geen duizend jaar zou ik dat willen”.
Mijn trauma’s waren- en zijn kut, maar die van jullie moeten nog erger zijn. Twee maal een genocide voor en achter je naam 1x als slachtoffer en vervolgens als dader. Tja, ik ben niet jaloers zoals je zult begrijpen, ik wens jullie sterkte in de toekomst, verre toekomst waarschijnlijk.Peters herhaalde woorden tegen het gebruik van ad hominem argumenten naar je mede forummers in het topic Midden Oosten komen blijkbaar niet aan. Ook niet dat er strenger op zal worden gemodereerd.
Zie het speciale topic Ad hominem discussie, dat hij hierover heeft aangemaakt. In je boosheid en verontwaardiging blijf je zelfs doorgaan.
Een waarschuwing, nu het zelfs van kwaad tot erger wordt, is een logisch gevolg.
En idd. mijn persoonlijke mening is dat een dergelijk gedrag meelijwekkend is. Daar neem ik graag een waarschuwing voor in ontvangst waar de echte ad hominem, die van dhr. ChaimNimksy kennelijk geen enkel probleem schijnt te zijn.
Ad hominem zul je zeggen? Nu wanneer je bij voortduring de motivatie van publieke omroepen in twijfel trekt en hem belachelijk wenst te maken omdat zij weigeren mee te doen aan een festival dat genocide ondersteunt en meent minderwaardig te moeten doen over die landen, dan is dat een ad hominem. Mijn persoonlijk mening is dat je dan als mens meelijwekkende bent en ons mededogen verdient, ect.
Dus lijkt mij goed maar de oorzaak te kijken waardoor ik als persoon dhr. ChaimNimsky persoonlijk een veeg uit de persoonlijk pan geef.
Vind je niet oké misschien, maar als Palestijn ben ik gewent dat ik niet op anderen hoef of kan te rekenen wanneer ik hulp of ondersteuning nodig heb. Sterker nog ik ben gewent met de nek te worden aangekeken wanneer ik voor mezelf op kom en/of om hulp vraag voor mijn gemeenschap.
Met andere woorden: een waarschuwinkje meer of minder omdat ik mijn persoonlijk mening geef en geleerd heb mijn eigen boontjes te doppen in een vijandige haatdragende omgeving, doet me niet zoveel ( wanneer ik het over vijandige, haatdragende omgeving heb, heb ik het niet persee over dit forum, overigens ). Met nog andere woorden: neem het me kwalijk idd dat ik het product ben van mijn verleden en weinig vertrouwen heb in de bescherming van de buitwacht.