Is Femke Halsema Media-Geil???
Moderator: Moderators
Re: Media-geil.
Lees mijn reactie eens zorgvuldig door.LindaK schreef:Je bent het dus volledig met mij eens!!??
groet, Deadline
Nature and nature's laws lay hid in night: evolution said, "Let Newton be!" and all was light.
We make our world significant by the courage of our questions and by the depth of our answers - Carl Sagan
Nature and nature's laws lay hid in night: evolution said, "Let Newton be!" and all was light.
We make our world significant by the courage of our questions and by the depth of our answers - Carl Sagan
Re: Media-geil.
Heb ik gedaan en ik kan niet anders concluderen dat je het met mij eens bent.Deadline schreef:Lees mijn reactie eens zorgvuldig door.LindaK schreef:Je bent het dus volledig met mij eens!!??
Hetzelfde geldt (inderdaad) voor W.Bos, P.J.Balkenende, Rutten enz enz.
Maar mijn stelling was: IS F.Halsema Media-Geil? En niet :Zijn W.B.; P.J.B. enz. media-geil.
Dus "doodlijntje", bij de les blijven.
Alles van waarde is weerloos.
Ik vind het een beetje makkelijk om Femke Halsema zo af te schilderen en een beetje eenzijdig. So what dat zij ook media geil is? Ik vind een dergelijk topic starten gelijk staan aan het op de man spelen e.d. . Je moet namelijk van te voren in acht nemen dat dit voor elke politicus/politica in de verkiezingsperiode geldt.
Lijkt wel of je een beetje een hekel hebt aan Femke. Ik persoonlijk vind haar absoluut geen onaardig persoon trouwens. Alleen beetje doet ze me soms een beetje denken aan een dolle mina en een boomknuffelaar. Maarja ieder zo zijn specifieke hobbies toch?
Groet,
Deadline
Lijkt wel of je een beetje een hekel hebt aan Femke. Ik persoonlijk vind haar absoluut geen onaardig persoon trouwens. Alleen beetje doet ze me soms een beetje denken aan een dolle mina en een boomknuffelaar. Maarja ieder zo zijn specifieke hobbies toch?
Groet,
Deadline
groet, Deadline
- LudwigEduardBoltzmann
- Forum fan
Eerlijk gezegd word ik sowieso doodmoe van al die politici op de buis tijdens verkiezingstijd. Maar waar ik Bos en Balk nog gewoon zonder verdere problemen wegzap, krijg ik van Femke "Toet-toet!" Halsema spontaan braakneigingen.
Het is niet dat ze nou zo ontzettend lelijk is, integendeel zelfs. Maar die stem hè, die stem.
Het is niet dat ze nou zo ontzettend lelijk is, integendeel zelfs. Maar die stem hè, die stem.
"Brother, you can believe in stones, as long as you don't throw them at me." ― Wafa Sultan
vanuit pragmatisme wellicht
ze heeft in ieder geval de moed om GL als ideejenpartij een andere, meer doordachte koers te geven
er werd gisteren n.a.v. het debat van de titanen ook weer hevig gediscussieerd over de vraag of wouter toch niet beter een stropdas zou kunnen dragen (rtl4
)
maar wouter is geen idol
en femke zeker niet!
ze heeft in ieder geval de moed om GL als ideejenpartij een andere, meer doordachte koers te geven
er werd gisteren n.a.v. het debat van de titanen ook weer hevig gediscussieerd over de vraag of wouter toch niet beter een stropdas zou kunnen dragen (rtl4
maar wouter is geen idol
en femke zeker niet!
god = music
architektuur = bevroren muziek
overwin het kwade door het goede
ik ben een niet-religieus gelovige
ik ben feminist
homoeopathie # kwakzalverij
ervaring telt
ik ben feminist
ervaring telt
- LudwigEduardBoltzmann
- Forum fan
Femke is gewoon een irritante doos, die stemmen wegjaagt in plaats van binnensleept. En doordacht is de door haar uitgestippelde koers allerminst. Geheel ongehinderd door enige kennis van elementaire economie, bedrijfskunde en internationale verhoudingen, presteert ze het, als vertegenwoordigster van haar sneue partijtje, om keer op keer om met de meest idiote plannen op de proppen te komen.mustafa schreef:vanuit pragmatisme wellicht
er werd gisteren n.a.v. het debat van de titanen ook weer hevig gediscussieerd over de vraag of wouter toch niet beter een stropdas zou kunnen dragen (rtl4)
maar wouter is geen idol
en femke zeker niet!
"Brother, you can believe in stones, as long as you don't throw them at me." ― Wafa Sultan
ik ken wel meer irritante mensen: balkenende bijvoorbeeld, af en toe net zo ingemeen en vals als mister bean, en rita verdonk, daar hebben we het al vaker over gehad ...LudwigEduardBoltzmann schreef:Femke is gewoon een irritante doos, die stemmen wegjaagt in plaats van binnensleept. En doordacht is de door haar uitgestippelde koers allerminst. Geheel ongehinderd door enige kennis van elementaire economie, bedrijfskunde en internationale verhoudingen, presteert ze het, als vertegenwoordigster van haar sneue partijtje, om keer op keer om met de meest idiote plannen op de proppen te komen.mustafa schreef:vanuit pragmatisme wellicht
er werd gisteren n.a.v. het debat van de titanen ook weer hevig gediscussieerd over de vraag of wouter toch niet beter een stropdas zou kunnen dragen (rtl4)
maar wouter is geen idol
en femke zeker niet!
maar de ideejen van femke zij oké en daar kijk ik vooral naar en de rekenkamer ook
GL zorgt voor de meeste banen
Laatst gewijzigd door mustafa op 25 nov 2006 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
god = music
ik ben feminist
ervaring telt
ik ben feminist