Is Femke Halsema Media-Geil???

Wat is jouw politieke voorkeur, je kunt het hier kwijt!

Moderator: Moderators

LindaK
Banned

Media-geil.

Bericht door LindaK »

Je bent het dus volledig met mij eens!!??
Alles van waarde is weerloos.
Deadline
Forum fan

Re: Media-geil.

Bericht door Deadline »

LindaK schreef:Je bent het dus volledig met mij eens!!??
Lees mijn reactie eens zorgvuldig door.
groet, Deadline
Nature and nature's laws lay hid in night: evolution said, "Let Newton be!" and all was light.
We make our world significant by the courage of our questions and by the depth of our answers - Carl Sagan
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Het is vooral media noodzaak. Zonder de media redden ze het niet.
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Il n’y a que les imbéciles qui ne changent jamais d’avis ... (Jacques Brel)

En de mens schiep God en dacht dat dat goed was.
LindaK
Banned

Re: Media-geil.

Bericht door LindaK »

Deadline schreef:
LindaK schreef:Je bent het dus volledig met mij eens!!??
Lees mijn reactie eens zorgvuldig door.
Heb ik gedaan en ik kan niet anders concluderen dat je het met mij eens bent.

Hetzelfde geldt (inderdaad) voor W.Bos, P.J.Balkenende, Rutten enz enz.
Maar mijn stelling was: IS F.Halsema Media-Geil? En niet :Zijn W.B.; P.J.B. enz. media-geil.

Dus "doodlijntje", bij de les blijven.
Alles van waarde is weerloos.
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

Ja.

Zo, zijn we er nu uit?
Alle gebondenheid kan vrijheid heten, zolang de mens de banden niet voelt knellen. (naar Erasmus)

Deadline
Forum fan

Bericht door Deadline »

Ik vind het een beetje makkelijk om Femke Halsema zo af te schilderen en een beetje eenzijdig. So what dat zij ook media geil is? Ik vind een dergelijk topic starten gelijk staan aan het op de man spelen e.d. . Je moet namelijk van te voren in acht nemen dat dit voor elke politicus/politica in de verkiezingsperiode geldt.

Lijkt wel of je een beetje een hekel hebt aan Femke. Ik persoonlijk vind haar absoluut geen onaardig persoon trouwens. Alleen beetje doet ze me soms een beetje denken aan een dolle mina en een boomknuffelaar. Maarja ieder zo zijn specifieke hobbies toch?

Groet,
Deadline
groet, Deadline
Nature and nature's laws lay hid in night: evolution said, "Let Newton be!" and all was light.
We make our world significant by the courage of our questions and by the depth of our answers - Carl Sagan
LudwigEduardBoltzmann
Forum fan

Bericht door LudwigEduardBoltzmann »

Eerlijk gezegd word ik sowieso doodmoe van al die politici op de buis tijdens verkiezingstijd. Maar waar ik Bos en Balk nog gewoon zonder verdere problemen wegzap, krijg ik van Femke "Toet-toet!" Halsema spontaan braakneigingen.

Het is niet dat ze nou zo ontzettend lelijk is, integendeel zelfs. Maar die stem hè, die stem.
"Brother, you can believe in stones, as long as you don't throw them at me." ― Wafa Sultan
mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

vanuit pragmatisme wellicht
ze heeft in ieder geval de moed om GL als ideejenpartij een andere, meer doordachte koers te geven
er werd gisteren n.a.v. het debat van de titanen ook weer hevig gediscussieerd over de vraag of wouter toch niet beter een stropdas zou kunnen dragen (rtl4 :( )
maar wouter is geen idol
en femke zeker niet!
god = music
architektuur = bevroren muziek
overwin het kwade door het goede
ik ben een niet-religieus gelovige
ik ben feminist
homoeopathie # kwakzalverij
ervaring telt
LudwigEduardBoltzmann
Forum fan

Bericht door LudwigEduardBoltzmann »

mustafa schreef:vanuit pragmatisme wellicht
ze heeft in ieder geval de moed om GL als ideejenpartij een andere, meer doordachte koers te geven
er werd gisteren n.a.v. het debat van de titanen ook weer hevig gediscussieerd over de vraag of wouter toch niet beter een stropdas zou kunnen dragen (rtl4 :( )
maar wouter is geen idol
en femke zeker niet!
Femke is gewoon een irritante doos, die stemmen wegjaagt in plaats van binnensleept. En doordacht is de door haar uitgestippelde koers allerminst. Geheel ongehinderd door enige kennis van elementaire economie, bedrijfskunde en internationale verhoudingen, presteert ze het, als vertegenwoordigster van haar sneue partijtje, om keer op keer om met de meest idiote plannen op de proppen te komen.
"Brother, you can believe in stones, as long as you don't throw them at me." ― Wafa Sultan
sjun
Ervaren pen
Contacteer:

Bericht door sjun »

Onlangs scoorde ze anders nog wel media-aandacht... :?
mustafa
Bevlogen

Bericht door mustafa »

LudwigEduardBoltzmann schreef:
mustafa schreef:vanuit pragmatisme wellicht
maar wouter is geen idol
en femke zeker niet!
Femke is gewoon een irritante doos, die stemmen wegjaagt in plaats van binnensleept. En doordacht is de door haar uitgestippelde koers allerminst. Geheel ongehinderd door enige kennis van elementaire economie, bedrijfskunde en internationale verhoudingen, presteert ze het, als vertegenwoordigster van haar sneue partijtje, om keer op keer om met de meest idiote plannen op de proppen te komen.
ik ken wel meer irritante mensen: balkenende bijvoorbeeld, af en toe net zo ingemeen en vals als mister bean, en rita verdonk, daar hebben we het al vaker over gehad ...
maar de ideejen van femke zij oké en daar kijk ik vooral naar en de rekenkamer ook
GL zorgt voor de meeste banen
Laatst gewijzigd door mustafa op 25 nov 2006 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
god = music
architektuur = bevroren muziek
overwin het kwade door het goede
ik ben een niet-religieus gelovige
ik ben feminist
homoeopathie # kwakzalverij
ervaring telt
Kitty
Ontoombaar

Bericht door Kitty »

sjun schreef:Onlangs scoorde ze anders nog wel media-aandacht... :?
Sjun toch! :lol: :lol: :lol:

Plaats reactie