Mus schreef: ↑11 apr 2025 01:50
HierEnNu schreef: Get your shit together woman!
En HierEnNu, Ik wil zeker door iemand als jij, degene die zo staat op de juiste aanspreektitel mbt tot zichzelf, graag worden aangesproken met mijn forumnaam Mus. Dus gelieve mij Mus te noemen en niet op een wat mij betreft neerbuigende toon aanspreken met ‘woman’
Bijvoorbaat dank.
Dat wist ik niet! Ik zie jou daar heel losjes mee omgaan en regelmatig deze en gene aanspreken met schat, lieve, lieverd en zulks meer. Best wel koddig dat informel amicale zo, al betwijfel ik of zulks op een discussieforum wel gepast is, persoonlijk heb ik daar geen enkele moeite mee.
Dat jij met mij persoonlijk om moverende reden moeite hebt is duidelijk en dat je onder andere daarom niet wilt dat ik je anders dan met Mus aanspreek, vind ik ook jouw goed recht! Zelfs al zou je het prima vinden dat ieder ander jou met
***Zelfcensuur*** aan mag spreken.
Ik zou hooguit een beetje jaloers worden en me achtergesteld voelen ...
Maar dat terzijde, want ik houd niet zo van dat passief aggressieve gejammer.
Laten wij twee het vooral zakelijk houden, daar ben ik ook voorstander van!
Ik sprak jou aan met jouw forumnaam Mus en dat weet ik niet alleen zeker omdat ik er vanuit principe naar streef zulks altijd te doen, maar omdat ik er om moverende redenen daar bij jou altijd extra goed op let! Zo ook in het onderhavige geval waar jij dit nu aankaart.
Kijk zelf maar naar de context van jouw selectieve citaat waarbij je die context wegliet:
HierEnNu » 10 apr 2025 23:02 schreef:
Voor degenen die geen Gazanen kennen,
Kom eindelijk eens op voor de belangen van die Gazaanse bevolking!
Gazanen, dat zijn mensen die in Gaza wonen en
daar al decennia lang onderdrukt worden door Hamas:
@ Mus
Houd eindelijk eens op met jouw theater van de onschuldige onwetendheid!
In het recente verleden had jij het zelf voordurend over Gazanen, remember?
Staat letterlijk zo door jouzelf geschreven op dit forum!
- Get your shit together woman!
Daar staat dus
@ Mus, heel helder en duidelijk voor wie het wil zien!
Wat betreft het
'Get your shit together woman!', dat is een heel gewone uitdrukking die ik wel vaker gebruik en zover ik weet doen dat vele met mij over de hele wereld. Ik gebruik dat zeker niet neerbuigend zoals jij suggereert, maar als een verbale schop onder je reet vanwege het feit dat je hier iedereen theatraal en vol dramatiek de maat neemt vanwege het volledig legitieme gebruik van het woordje
'Gazanen', terwijl jijzelf tot voor kort het woordje
'Gazanen' zelf ook heel gewoon te pas en te onpas terecht gebruikte.
Waarom jij mij verwijt dat ik jou aanspreek met
‘woman’, omdat zulks
wat jou betreft dat een neerbuigende toon zou hebben snap ik helemaal niets van!
Ik meende gewoon dat jij een
‘woman’ bent, maar heb zulks toch ff gecheckt:
Neem me alsjeblieft niet kwalijk als ik dat verkeerd heb opgevat, ik heb
daar niet uit afgeleid dat jij je in één of andere gendertransitie bevond!
.

- Sorry.jpg (10.8 KiB) 490 keer bekeken
Dit lijkt mij geen feedback naar forumbeheer
Peter van Velzen
Antisemitische uitingen stoppen helpt bestrijding antisemitisme.
.
Ik vind jou zelf verantwoordelijk voor jouw interpretatie.
.